2012. október 26., péntek

Álomörző baglyok 1 - Az ikrek


Egy új sorozat, egy új szerelem: festés és textil kombinációja. Sokáig ellen álltam a kollázs technikának, úgy gondoltam, nem az én világom a precíz centizgetés, összeillesztés. Azonban nővérem pár hete a kezembe nyomott egy adag kimarad anyagot azzal, hogy nekem tette félre. És rájöttem, hogy mennyire tévedtem. Ugyanis szeretek vágogatni. Ragasztgatni. Tervezgetni. Illesztgetni. Szeretek!
Álomörzők ők, félős gyerkőcöknek kifejezetten ajánlom, védő szárnyaik alá veszik ijedős gazdájukat bármilyen sötét éjszakán! folyt.köv.

2 megjegyzés:

  1. Tetszik.. :)
    De hogy is van ez? Anyagot festettel, vagy anyagra, vagy papirra ragasztva anyagoltal... ? :)
    Jol nez ki...Mariannos.

    VálaszTörlés
  2. Kollázs technika: festés és textil kombinációja. Köszi Anna!

    VálaszTörlés